Install this theme

yesimbeyonce:

Remember when my blog was shitty?

Yeah neither do I

image

boxlunches:

maz-z:

cl0ud-dust:

These shorts are getting weirder…

YOU MEAN BETTER.

Lol I just

taxicar:

tumblr made me think about a lot of things but mostly social justice and my eyebrows

thotkage:

nsfwgpoy:

those nerds in high school who run like this

image

in my middle school there was a boy who wanted to be called Sasuke Uchiha and he wore a Sasuke cosplay to school everyday and one day he did this run down the stairs and broke his arm and apparently he told the principle it was the ‘Naruto run’ and then we were all banned from wearing Naruto headbands and doing this run and Naruto was put down as gang activity at our school

completely-dunn:

wifipassworcl:

thepottertardis:

apertures413thdoctor:

pleatedjeans:

via

Ellen what the fuck happened in 1998

ellen degeneres came out in 1997

yeah but ellen what happened in 2014

ellen page came out in 2014

completely-dunn:

wifipassworcl:

thepottertardis:

apertures413thdoctor:

pleatedjeans:

via

Ellen what the fuck happened in 1998

ellen degeneres came out in 1997

yeah but ellen what happened in 2014

ellen page came out in 2014

pastries-and-turtlenecks:

someone just left the dorm complex and she was wearing a shirt that said “I’m a thespian. my parents think it’s a stage.” and I swear I laughed for three minutes without stopping to breathe

sooo-two-years-ago:

all the other kids with the

image

image

better run, better run
image

gayforemoleman:

fredschilton:

if you ever feel like a failure, just remember that jack crawford and the fbi arrested a vegan as the main suspect on a cannibal case

not a vegan by choice mind you, a person who physically could not digest animal proteins

inistop:

miiyamura:

inistop:

miiyamura:

inistop:

miiyamura:

haha its a little arrow! hey there little guy!

where are you going, silly? down isn’t the way to live! you have to have a positive outlook! always look up!

☆↑☆

yeah!! that’s more like it. keep heading towards the sky, little buddy. i believe in you

Reblog if you dont shave your legs everyday.

health-gasm:

crittters:

my-herbal-journey:

I just want everyone to see how unrealistic some expectations are.

people shave their legs everyday..?

Who has the time

magicxal:

dafuqyouwantfrumme:

thethirddecade1121:

watchthelightfade:

polople:

carry-on-my-wayward-butt:

neatpotatoes:

clamjob:

casmii:

pricklylegs:

memewhore:

I still don’t understand the perspective that’s going on here.

It`s a railing.

This fucked with my head so hard.

WAIT I STILL DONT UNDERSTAND

ITS ON TOP OF A WALL NOT GRASS

oh my god it’s the edge of a cement wall jesus christ that fucked me up so bad it took so long for me to understand

I STILL DONT GET IT


hence why his arm has a shadow under it

Thank you for the tiny drawing omg my brain

That fucking drawin fixed it omg thank you

i still don’t understand wtf

magicxal:

dafuqyouwantfrumme:

thethirddecade1121:

watchthelightfade:

polople:

carry-on-my-wayward-butt:

neatpotatoes:

clamjob:

casmii:

pricklylegs:

memewhore:

I still don’t understand the perspective that’s going on here.

It`s a railing.

This fucked with my head so hard.

WAIT I STILL DONT UNDERSTAND

ITS ON TOP OF A WALL NOT GRASS

oh my god it’s the edge of a cement wall jesus christ that fucked me up so bad it took so long for me to understand

I STILL DONT GET IT

image

hence why his arm has a shadow under it

Thank you for the tiny drawing omg my brain

That fucking drawin fixed it omg thank you

i still don’t understand wtf

artschoolglasses:

Favourite Fashion: Alexander McQueen, Fall 2008 RTW

eldritch-abomination:

dont fucking shame people for not reading for pleasure

some people have concentration-issues

some people have other hobbies

and some people just dont fucking like reading alright

shut the fuck up and sit down

Anonymous
asks:
yellow and blue :)

Oh.

Oh my.

Thank you so much I’m gushing wow

i want to meet you so i can thank you in person and shake your hand im